Ce sisteme de operare și browsere sunt suportate?
Pentru o bună funcționare puteți folosi urmatoarele browsere, actualizate la zi:
- Windows: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge
- Mac OS: Apple Safari, Google Chrome, Mozilla Firefox
- Linux: Google Chrome, Mozilla Firefox
- Android: Google Chrome, Mozilla Firefox, Android Browser, Samsung Internet
- IOS: Apple Safari, Google Chrome, Mozilla Firefox
Datele mele medicale sunt pe Internet. Nu e un risc important pentru
intimitatea mea?
Nu. Datele tale medicale sunt vizibile doar pe calculatorul pe care îl folosești, în tabul de
browser pe care îl ai deschis. În momentul criptării lor, cu parola pe care doar tu o
gestionezi, acestea devin indescifrabile oricărui privitor și își pierd statutul de date cu
potențial de identificare. Din acest moment, aceste date nu mai
reprezintă niciun sens decât persoanei care deține cheia de decriptare, adică tu sau
destinatarul transferului, căruia îi vei transmite parola printr-un alt mod decât căsuța de
mesaj din timpul încărcării.
Securitatea datelor tale depinde de securitatea calculatorului pe care îl folosești. Din această
cauză îți recomandăm să utilizezi un browser și sistem de operare cu actualizările la zi, un
antivirus activ.
Nu doresc să introduc parole la încărcarea pe site. Ce alternative am?
Securitatea nu se negociază, orice încărcare pe sait va fi criptată. Avem totuși o soluție
pregatită pentru această situație. Poți încărca imagini în acceași siguranță, aplicația va
genera pentru tine o parolă în automat și aleatoriu. Prin descentralizarea gestionării cheilor
de acces și a datelor
criptate poți fi sigur că acestea se vor întălni doar in browserul tău.
Dacă încarci mai multe CD-uri și nu dorești să tastezi parole de fiecare dată dar vrei să
gestionezi singur parola de încarcare sau să gestionezi accesul mai multor
utilizatori prin chei de acces diferite, ai opțiunea să te înregistrezi pe site. Un certificat
digital va fi generat pentru tine și toate operațiunile tale se vor face prin el. Nu tastezi
parole, dar beneficiezi de același grad de securitate.
Am uitat parola. Ce pot face?
Informațiile medicale sunt criptate de așa manieră încât parola nu poate fi recuperată, iar dacă
nu aveți parola la dispoziție, acestea nu pot fi disponibile. Orice modificare a modului de
funcționare a serviciului îi modifică considerabil securitatea și îl predispune la atacuri
informatice, scurgeri de informație. Așadar, orice studiu imagistic fără parolă este un studiu
orfan, care nu va mai putea fi recuperat. Responsabilitatea parolei este strict a
utilizatorului.
Pot schimba parola unei incărcări?
Da, se poate schimba parola.
Pot adăuga o parolă nouă unei încărcări anterioare, pentru un utilizator
nou?
Da, se poate crea o parolă suplimentară, și este metoda recomandată în cazul în care dorești să
distribui studiul unui nou
utilizator. Dacă dorești să-i retragi accesul, o poți face din interfața de administrare. Parola
anterior utilizată pentru accesul la studiu rămâne validă.
Uneori mi se cere o parolă când nu ar trebui.
Toate încărcările au parolă, chiar dacă uneori nu ți se cere să o tastezi. De exemplu, când
accesezi o pagină de descărcare printr-un link care deja conține informațiile de
decriptare. Dacă pagina expiră ți se va cere să reintroduci parola. În această situație,
accesează descărcarea prin linkul furnizat inițial.
Doresc să accesez / actualizez / șterg datele mele personale?
În conformitate cu GDRP și cu politica noastră de confidențialitate / utilizare a serviciului,
poți face acest lucru. Te
rugăm
să ne contactezi.
Ce se întâmpla cu imaginile mele dacă vreau să le vizualizez în aplicația din browser,
direct de pe calculatorul meu?
Acest lucru se întâmplă când deschizi un folder sau chiar CD-ul în aplicația din browser, în
pagina
Vizualizează. Browserul
va avea acces la datele tale din folderul respectiv doar pentru vizualizare. Acestea rămân doar
în tab-ul în care lucrezi, nimic nu este încărcat pe Internet, și totul se resetează dacă
închizi pagina. Uneori vei fi atenționat de
browser cu privire la accesul la folderul respectiv. Acesta este un beneficiu. Află mai multe
aici.
Am altă întrebare
Te rugăm să ne
contactezi și-ți vom răspunde
în cel mai scurt timp.